Unitat Formativa 4 (específica de nova creació): Comunicació i Marketing amb especialització en Internacional
- Durada : 33 hores
- Nuclis formatius que el componen:
- Nucli Formatiu 1: Marketing Estratègic Internacional i Sistemes d’Informació de Mercats
- Nucli Formatiu 2: Marketing Mix Internacional
El comerç mundial està produint una nova orientació global de processos empresarials que obren nous horitzons. No és solsament conseqüència de la crisi: mai abans ha estat tan fàcil recopilar, manipular, analitzar i disseminar informació… i mai ha estat major la pressió per fer-ho. La constant innovació tecnològica global té efectes directes en l’eficiència i efectivitat de totes les activitats de negocis: els productes poden ser elaborats amb major rapidesa, obtinguts a menor cost de fonts de tot el món, distribuïts de manera més barata i adaptats per satisfer diferents necessitats dels clients. Per prosperar en un món de canvis abruptes, de noves forces i perills emergents des de l’estranger, les empreses han de preparar-se i desenvolupar respostes actives. Va més enllà d’una resposta a la crisi: és necessari contemplar noves estratègies i la forma de fer negocis ha de canviar.
El Màrqueting Internacional és la eina que permet la internacionalització. Aquesta Unitat aspira a donar les bases per a un correcte coneixement del Màrqueting Internacional, saber com analitzar el que succeeix als mercats internacionals i entendre com el Màrqueting i la Comunicació permeten l’èxit en els negocis internacionals. Els objectius de la unitat són proporcionar a l’alumne/a els coneixements necessaris per:
- Conèixer, interpretar i elaborar informes comercials, aplicant tècniques estadístiques a la informació disponible en un SIM, configurant aquest sistema d’informació de mercats i obtenint i analitzant la informació necessària per a la presa de decisions en l’activitat comercial de l’empresa en l’exterior.
- Elaborar i analitzar les polítiques de producte, preu, comunicació i distribució, seleccionant les més adequades per a la presa de decisions sobre l’entrada dels productes d’una empresa de mercats exteriors.
- Seleccionar la informació de base o briefing de productes, analitzant les relacions entre les diferents variables que intervenen en el màrqueting mix internacional, per a l’elaboració d’un pla de màrqueting.
vull informacio de aquest curs
Benvolguda Sonia:
Gràcies pel teu interès. Per ampliar la informació sobre el curs més enllà del que hi ha al web, hauries de trucar per una entrevista al nostre centre de Salvador i Maluquer 19 (Granollers), T. 93 879 1875. En qualsevol cas, passem la teva sol·licitud al dpt. d’informació a l’estudiant.
Salutacions cordials